Barbados!

2011.01.20. 04:52

Sziasztok!

Ma Barbadoson voltunk! Nagyon szerencses voltam mert tok jo volt a beosztasom volt kb 4 oram,hogy kimenjek. Szerencsesnek, szerencses voltam, de hulye is. Tok hamar vegeztem a reggelivel aztan eldontottem, hogy kimegyek. Gyors zuhany, mosoda, elinteztem mindent. Felcuccoltam, kimentem. Ugy dontottem hogy elsetalok a terminalig, nem megyek busszal mert egy rakat vendeg vart ra es gondoltam gyalog gyorsabban kierek. Igy is volt. Beszaltam a taxiba es rajottem, hogy minden van nalam csak penz nem... volt 5 dollarom:) Mondtam a taxisnak, hogy meg most tegyen ki mert vissza kene menjek, mert valami aprosagot otthagytam... Na visszasetaltam a hajohoz erre a Laci haverom pont akkor jott ki. Elmeseltem a dolgot, hogy milyen ugyes voltam. Mondta hogy nala van penz szoval LET'S GO! Kimentunk, furodtunk soroztunk, aztan visszajottunk. O elobb kezdett mint en Szoval meg volt idom rendet tenni a szobaban egy kicsit, furodni, enni, meg ilyenek. Szoval tok jo napom volt. Baromi koran kezdtem es nem aludtam csak 3 orat, mert tegnap dartsoztam a barban es raadasul 1 orat elore kellet allitani. A lenyeg, hogy tok jo kedven van es vegre igazabol elvezek mindent! Nem hittem volna... Meg Amsterdammban komolyan elgondolkoztunk a Tibivel, hogy visszafordulunk, meg New Yorban is, sot meg mielott felszaltunk a hajora akkor is... Na kb ennyire nem akartam kijonni. De most, hogy itt vagyok komolyan tok jol erzem magam es elvezem a dolgot. Szoval minden OKE!!! :) Valoszinu azert gondolom igy a dolgot mert tele vagyok meg energiaval, amit az otthon toltott sok alvassal osszeszedtem. Majd elfogy ez is aztan 3 honap mulva sirok, hogy haza akarok menni :) Na min1 Ilyen ez a hajos elet.

Na Udv!

U.i.: Okosan szorakozzatok otthon! Ha veletlenul a Wesbalkanba tevednetek akkor oxigenmaszkot vigyetek! Es vigyazzatok ossze ne tapossanak! Na jo tudom ez nem vicces, de ez is csak nalunk tortenhet meg... Csak gratunlalni tudok annak aki miatt tortent ez az egesz. Hogy lehet egy szorakozohely, raadasul egy eleg nagy nevu, ilyen felelotlen. Megint csak ismetelni tudom magamat: EZ MAGYARORSZAG! Sajnos!

Szerző: FePe

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fepe.blog.hu/api/trackback/id/tr832599360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trudi anyu 2011.01.20. 06:10:49

Szia! Nagyon örülök, hogy jó a kedved és remélem ez kitart egy darabig. Pihenj, amennyit csak lehet így nem fogy majd el az erőd.
Ui: Azért ilyesmi nem csak nálunk fordul elő!
Képeket látunk majd? Puszi Anyu

Mmmelinda 2011.01.21. 23:43:26

Hello Drága,
örülök, hogy már jól érzed magad, és annak is h írsz blogot. Én már úgy érzem kipihentem magam, legalábbis csinálnék már valamit... :)
ennyit pedig a boatyard fílinghez:
www.youtube.com/watch?v=VUjdiDeJ0xg&ob=av2el
süti beállítások módosítása