Imadom az uj laptop illatat!

2011.10.24. 22:07

Sziasztok!

 

Na tegnap kimentem New Yorkban! Huhh tok jo volt, setaltam egy nagyot beultem a Starbucks ba ahogy irtam volt. Megprobaltam feltolteni egy videot arrol amikor a hurrikanban voltunk, de nem jott ossze. Aztan amikor kinyitottak az uzletek (mert ugye persze,hogy vasarnap erkezunk meg, amikor minden uzlet 11 kor nyit) elmentem laptopnezo korutra! Valogattam, nezelodtem, ilyen, vagy olyan, kissebb, nagyobb, Sony, Asus, Macbook lenne jobb aztan kb. 1,5 ora hezitalas utan rajottem, hogy ez csak egy rohadt laptop mi a francot gondolkozok ennyit, nem milliokrol, van szo vagy az eletemrol, ugyhogy raboktem egyre es megvettem ezt:

http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2394971,00.asp . 6 giga ram 2,4mHz-es i5-os inter proci, meg 600 giga ferohely. Egy eros kozepkategorias gep fele annyiert mint otthon... Vettem hozza egy radios Microsoft egeret, ami azert kulonleges mert a teteje full touch pad. Tok jo! Aztan amikor megvettem mindent elmentem a Buffalo Wings-be. Megettem ket oriasi sajtburgert meg megittam ket sort, mikozben megneztem egy amerikai focimeccset (agy amerikaifoci mecccset?). Visszaertem a hajora es meg aludni is maradt idom igaz csak 1,5 orat, de eleg volt. Elso ultetesben volt 10 vendegem a masodik, meg ures volt :) Nincs tele a hajo ugyhogy az emeleten 3-3 stationt bezartak a masodik ultetesre, remelem az egesz cruise ilyen lesz:) Asszem meg soha sem vegeztem ilyen koran. 9.30 kor kint is voltam:) A het vegen Southamptonban meg vegre szobat tudok cserelni, ugy nez ki. Osszekoltozok a Bandival. Megprobalok egy uj kervenyt irni es bejelolok egy uj pincert magamnak, mert eleg sokan jonnek vissza 30.-an.

Udv mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://fepe.blog.hu/api/trackback/id/tr373327485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása