Egyveleg!

2011.02.01. 00:15

Sziasztok!

Tudom, tudom jo reg nem irtam mar! Nagyon sokszor kellett oratallitani elore es alig volt valami idom. Abban a keves idoben meg vegig buliztunk meg aludtunk.

Szoval Salvador utan voltunk egy napot oceanon utana meg kikotottunk Rioban. Sajna Reggeli-ebed-vacsorat dolgoztam. Ebed utan kimentem egy kicsit setalgatni inni egy sort meg vettem egy ket suvenirt:) Gyonyoruen sut a nap egyfolytaban Rioban is baromi meleg volt. Azt egy kicsit sajnalom hogy a copacabanara nem jutottam el de sebaj majd legkozelebb ;) Este 11 kor hajoztunk ki. Gyonyoru volt a caros este, kivilagitva. ket napra ra megerkeztunk Urugvayba, Montevideoba. Offos voltam reggel kb 9 kor vegeztem es kb delutan 4 ig kint voltam. Egy gyonyoru delafrikai lannyal mentem ki. Mar az elso naptol nagyon tetszett a csaj aztan o is offos volt ugyhogy elhivtam ebedelni, es eljott... Setalgattunk egy csomot, beszelgettunk, nagyon jol ereztem magam vele. Nagyon jo idonk volt. Este egy tok jot buliztunk. Mondjuk majdnem minden este jokat bulizgatunk. Mostamr egy par napja oceanon vagyunk kb 4 szer allitottunk orat elore, ez az elso nap, hogy nem kell... Meg mindig tok jol erzem magam. alig alszok naponta 4 orakat (2x2-ot), de igazan boldog vagyok... Megigerem kepeket is teszek fel csak a meretuket le kell kicsinyitsem meg mert 1 kep kb 5 mega... Elszorakozgatok vele aztan megnezhetitek. Annyi tortent meg, hogy a Mark haverunk Felmondott. Egyik naprol a masikra besokalt aztan elment Montevideoban. Nemsokara megerkezunk Fokvarosba. Varom mar, mert ott eszakazunk es este szerintem kimegyunk egy kicsit, mondjuk ugy hajnal 6 ig es szarakozunk egy kicsit :) Na majd meglatjuk.

Asszem ennyi lenne mara! Legyetek jok!

Puszi!

A bejegyzés trackback címe:

https://fepe.blog.hu/api/trackback/id/tr82629397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trudi anyu 2011.02.01. 07:23:19

Szia!
Örülök, hogy jól érzed magad. Vigyázz, azért aludjál is, mert egyszer csak hirtelen jön a fáradság.
Itthon semmi újság.
Nagyon sok puszi Anyu,Apu,Gina

ferancz.gina 2011.02.01. 09:25:01

Szia Petyka! Na végre.... Azt hittem, hogy már megint "elfelejtetted" a blogodat :-D Örülök, hogy jól érzed magad! Vigyázz magadra nagyon! Sokszor puszillak, G!
süti beállítások módosítása