A szulinapom

2011.10.31. 16:49

Hello mindenki!

 

Eloszor! Szeretnem megkoszonni ezt a sok kedves szot a szulinapom alkalmabol! Nagyon jol esett hogy ennyien gondoltatok ram.

 

Masodszor! Itt a hajon is kelloen megunnepeltuk, a magunk modjan. A zeneszlanyok, meg a Tundi vettek nekem egy tortat Amire magyarul volt irva hogy Boldog Szulinapot Peti! Meg kaptam toluk 2 uveg pezsgot, nem is akarmilyet, a kedvencemet (tudtak hogy a Martini asti az). Kaptam egy rakat csokit, a Tibitol es az Agitol, meg egy gyonyoru aranyozott tollat. Tenyleg nagyon szep. Vekony elegans, pont amilyen en vagyok:) Buliztunk egy jot utana. Ket napra ra kimentem Sotonba, kajaltam egy jot, vettem egy szep cipot, kb ennyi, ja es atkoltoztem a Bandihoz. O most ejszakai muszakban dolgozik, ugyhogy egyedul vagok a szobaban alltalaban. Egy kicsit kezdenek helyrerazodni a dolgok. Most egy jo nehez cruise elott allunk. 10 nap a kanari szigetek korul, sosem voltam meg erre, szoval a kivancsisag vonz, de a hajo tele van... Baromi sokat esznek... Na nembaj, majdcsak tulelem valahogy :) Ez a szulinap nagyon jokor jott... Ravilagitt arra, hogy mennyien foglalkoznak velem, mind otthonrol, mind innen a hajorol...

 

Koszonom!

 

Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://fepe.blog.hu/api/trackback/id/tr903342796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása