Jolet!

2011.03.02. 23:58

Sziasztok!

Na most megyunk Guam szigetere. 6 napot megyunk oceanon asszem ez a 3. nap. Amikor Aucklandben voltunk, vasarolgattam egy kicsit, tobbek kozt vettem egy uveg feherbort, egy savignon blac-t. Ha gyerekek... Probaltam mar egy par fajta savignon blac-t otthon de ez viszi a palmat. Egy eleg draga borrol beszelunk $40 az eredeti ara de csak 2 uveg volt mar a boruzletben ugyhogy $18-ra le volt ertekelve. Nem veletlen,hogy azt mondjak a savignon blac hazaja Uj-Zeland. Gyonyoru volt. Elsonek amikor megereztem az illatat azt hidtem valami gyumolcsle :) teljesen sargabarackos, mangos illata volt. Az ize kb olyan volt mintha egy fel mango ott erlelodne az uveg aljan. Nem volt tul szaraz, sem edes, sem savas. Tokeletes. Persze Eszter boraval nem vetekszik semmi, de allitom hogy az egyik legjobb savignon blac...

Namost a tortenethez hozzatartozik az is (Es ezt a reszt most a magyar Supervisorok, gondolok itt a Zolira meg az Andira, ne olvassak), hogy amikor kint voltam vettem egy (TENYLEG NE OLVASSATOK!) uzsidobozt ami pont belefer a belso zsebembe, ugye zacsim az volt eddig is de van, hogy az kiszakad meg ilyenek ugyhogy a doboz az jobb. Szoval becsomagoltam egy szep darab belszint koretestul, meg melette a zacsiban vittem meg egy dupla adag becsi-szeletet. Ugye Britannias ezust evoeszkoz van mar a kabinban, most mar borospoharam is van:) Jo nem egy 5 csillagos szalloda ettermeben kajaltam, hanem csak a kabinomban, nem egy Zsolnay porcelantannyerol kajaltam hanem az uzsidobozbol, de ammenyire lehet itt a hajon, megadtam a modjat :). Na alenyeg, hogy elkenyeztettem magam egy nagy lakomaval raadasul aznap 1 orat hatrafele allitottunk szoval teljesen ki is pihentem magam.

(MOST mar visszakapcsolodhattok :) )Oly annyira feltoltodtem hogy delutanonkent nem is alszom hanem felmegyek az Vasstrandra :) "ironbeach", az opendeckre napozni. Gyonyoru idonk van 7agra sut a nap allandoan a tenger meg tukor sima...Szoval tok jol erzem magam. Remelem marad is igy a dolog. Varom mar nagyon Honkongot, ki szeretnek menni egy kicsit venni egy par dolgot meg ilyenek. Na majd meg jelenkezem legyetek jok!

Udv mindenkinek!

U.i.: A kepek arckonyv.com, koszonom a sok levelet, erdeklodest.

A bejegyzés trackback címe:

https://fepe.blog.hu/api/trackback/id/tr42705955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása