Guam szigete!

2011.03.08. 13:29

Sziasztok!

A facebookon mar lathattatok,hogy megerkeztunk Guamba. Elinteztem, hogy offos legyek ugyhogy 11-tol 4-ig ki birtam menni. Huhh hat mindenki azt mondja,hogy olyan mint Hawaii csak itt tobb japan el. Gyonyoru feher homokos, tengerpartja van, nehol sziklas. Bementunk a belvarosba eloszor hogy egyunk egyett, hat talaltunk egy Hard Rock Cafet. Beultunk Ettem egy baromi jo New York Stake-t, ottunk 2 mojitot, Szerintem a vilag legjobb ettere, szorakozohely, cafe lancolat a vilagon, mar ertem hogy miert annyira hires es kulonleges..Leirhatatlan erzes. Mondjuk hazai viszonylathoz kepest nem olcso, de az ittenihez kepest sem :) A lenyeg hogy miutan otthagytam a fel fizetesem :) (na jo persze tulzas) Lementunk a tengerpartra furdeni. A viz kb 28-30 fokos volt. Egy obolben volt a strand es az obol kezdetenel volt egy hullamtoro, hat hogy koralzatony-e vagy homokpad azt nem tudom de mindenesetre szepen felhabozta a 6-8 meteres hullamokat. Gyonyoru zold minden. Az ido egy kicsit valtozo volt, neha szemerkelt az eso neha meg hetagra sutott a nap. Hat kb 3 orat maszkaltunk a strandon es csak csodalkoztunk, hogy milyen gyonyoru a termeszet. Mostanaban elg laza a masodik ultetesem, az elsovel szemben. Az elsoben megallas nelkul rohangalunk, de a masodikba neha hat neha meg csak ket vendegunk van. Amikor keto van alltalaban 9 30 kor mar vegzunk. soha nem vegeztem meg ilyen koran, raadasul neha van oraatallitas de mostmar szerencsere hatra. Szoval megkajalok, netezek, olvasgatok es alszok egy nagyot minden nap. Reggeli-ebed- vacsit dolgoztam mostanaig, majdnem egy hetig, es annyira laza az egesz, hogy nem faradok el estere, inkabb nem fekszek le delutanonkent, hogy estere almosabb legyek. Ha van egy kis szabadidom napkozben, akkor felmegyek a fedelzetre es napozok olvasok, zenet hallgatok, meg ilyenek, vagy dartsozok a barban, mar a Reka helyett is en set-up-olom a palyat szabadidomben, mert unatkozom, neha. Minden napot valahogy megprobalok kulonlegesse tenni valami aprosaggal, mondjuk ha kifekszem napozni annyira aterzem a csiklandozo napsutest, a szel es a tenger hangjat, hogy jobban feltoltodom mintha aludnek, szoval minden aprosagot eszreveszek, es maximalisan kielvezem. Jobbnal-jobb, es szebbnel-szebb helyeken jarunk. Nemtudom hogy irtam-e mar, atleptuk az egyenlitot, ugyhogy most mar megint egy oldalon vagyunk:) Meg most elvezem a joidot aztan Japanban meg Kinaban mar hidegebb lesz.

Legyetek jok, udv!

Ja es ugy leegtem, hogy olyan voros lettem mint egy fott homar amit estenkent szolgalunk fel olvasztott vajjal:)

A bejegyzés trackback címe:

https://fepe.blog.hu/api/trackback/id/tr802721590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása