Sziasztok!

Na azzal kezdenem eloszor hogy baromi jol ereztem magam otthon ez a 2 honap alatt. Azt hiszem ez volt a legjobb nyaram, es a legrovidebb is :) Rengeteg uj emberrel ismerkedtem meg es rengeteg baratsagom jobban elmelyult mint valaha is gondoltam volna. Koszonok mindent nektek!

Szoval repulessel, utazassal, megerkezessel rendben volt minden. Londonban este egy hotelban aludtunk es masnap reggel vittek el minket busszal a hajora. Deltol mar dolgoztunk is. Ahogy megerkeztem egybol minden rosszra fordult. Azt hittem hogy azonnal megfordulok es hazamegyek. Egybol kiderult, hogy megint egy jo bena szerencsetlen pincert kaptam. Aztan odaatak a szobakulcsomat amin a 228-as szam volt. Ami azt jelenti, hogy jo mert Supervisor kabin es jo nagy. Semmi mas miatt nem jo. 3228 Km-re van a kabin az etteremtol egy emelettel feljebb. Egy igazi szemetlada a szobatarsam szerencsere nem kozvetlen fonokom, de mindenki utalja... Nem volt mashol hely aztan oda tettek. Ez azt jelenti hogy most 20.-an koltozhetek megint, ugye addig nem pakolok ki semmit, mert ugyis vissza kell majd pakolnom. Hat bekovetkezett az amitol feltem, hogy nem lesz mar akkora szerencsem mint az elso szerzodesben. Jaa es valoszinuleg a szarazdokkon sem birok majd hazajonni. Na a lenyeg, hogy mostanra megbaratkoztam a gondolattal, ugysincs mit tegyek ez van! Azzal a stilussal ahogy az utolso szerzodest abbahagytam, ugy folytattam a mostanit. Semmi nem tud mar felbosszantani. Teljesen hidegen hagy minden, elvezem azokat az apro oromoket ami neha megtortenik velem. Peldaul: volt egyik nap egy ilyen riado gyakorlatunk es annyira elhuzodott, arra volt idonk, hogy levegyuk a mentomellenyt es visszavegyuk a munkaruhat es egybol kezdtunk az ebeddel. Na ekkor a fonok azt monta: Mindenki felvehet maganak az etteremben valami etelt es a munka utan az etterem emeleten megeheti. Hat tok jo moka volt, hulyultunk egy csomot es tele ettuk magunkat. Aztan meg kimentunk setalni a Melindaval egy 40 percet, es nagyon feltoltodtem. Semmit nem alszom, raadasul kezdem elkapni ezt a tipikus "elso hetem a hajon torokgyulladast", de kifejezetten jol erzem magam. Sikerult atsiklanom a problemakon. Feltettem oket a polc tetejere azt otthagyom porosodni. Tegna is ki tudtam menni, de csak 1 orara. Beultunk egy etterembe a Tundivel es jottunk is vissza. Ja es szakadt az eso. Hulye Anglia. Itt nem ismerik a joidot.

Szoval ennyi. Most mar masodjara irom meg ezt az egesz szoveget, mert az elsot nem tudtam valamiert feltolteni. Remelem most mar sikerult.

Na UDV!

A bejegyzés trackback címe:

https://fepe.blog.hu/api/trackback/id/tr203234300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása