Sziasztok!

Sajnalom hogy nem tudtam irni mostanaban, de ahogy az arckonyvon emlitettem nem volt se telefon, se internet a hajon amikg Japan kozeleben voltunk. Valami Japan torveny nem engedi... Na mind1. Latom eleg sokan izgultatok sajnalom, hogy nem tudtam elobb jelentkezni. Na hat kikotottunk Osakaban, ki is birtam menni egy 5 oracskara, nagyon kiraly volt. Jo hely. Vegre egy olyan Port ahol minden kulonbozik. Akar hol kikotottunk ereztem kulombseget mindig, de ez teljesen kulonbozott mindentol... Minden mas Japanban. Eletemben nem lattam meg ilyen kozlekedest, Feluljaro, feluljaro hatan... 8 savos autopalyak, es rengeteg ember. Kimentunk a busszal egy bevasarlocenterbe, piacra. Hat kb az egesz akkora volt mint Budapest... Kajaltam egy jot, de nem vasaroltam semmit mert, tudtam, hogy 2 napra ra megyunk Nagasakiba es majd ott tobb mindent tudok vasarolni. Hat nem igy lett. Visszaertunk a hajora, elindultunk es masnap delutan hallottuk a hirekben hogy mi tortent. Majdnem ott ahol voltunk 1 nappal azelott... Lattam a videot, az orvenyrol ami az epicentrumnal volt, hat szerintem az a pokol torka. Guamon ahol voltunk ott is megmosta a partot a viz rendesen... 2 nappal azelott ott napoztunk... Na hat a lenyeg, hogy pont elkerult minket. Nagasakiban nem tudtunk kikotni, ugyhogy megyunk tovabb Kinaba. Xingangban kotunk majd ki, legkozelebb. Hat izgultunk mi is rendesen. Bar a tengeren amig kb olyan 100 m-es a vizmelyseg addig semmi hullam nincs, utana kezdodik a Tsunami amikor mar partkozelben van. Szoval mi semmit nem ereztunk az egeszbol. Az igazan nagy gond azzal a reaktorral van ami megrongalodott meg felrobbant benne valami. A lenyeg hogy meg nem vilagitunk a sotetben.. Remelem nem lesz belole nagyobb gond.

Ma megerkeztunk Xingangba, Kinaba. Elsonek azt hittem hogy Ukrajnaban vagyunk Ungvaron. Ugyan az. Detto. Na jo az irasjelek kulonboznek, de tokmind1, mert ezt sem, azt sem tudom elolvasni. Ez egy tipikus regi kommunista varos. Latszik, hogy mindenhol epitkeznek, meg fejlodnek, de szarul. A vadi uj ut rosszabb mint nalunk otthon a gyomroi ut... Tenyleg minden olyan mint Ungvaron, a hangulat, az epuletek, a kosz, a szemet az utcan, minden. Ugyanazok a varoskebbe nem illo, semmitmondo szines szobrok, mindenhol. Gondoltuk kajalunk egy jo kinai kajat ha mar Kinaban vagyunk, hat szerintem a magyar kinai kaja az jobb :) 3 an valasztottunk 3 etelt es kiderult hogy egyenkent a talak 4 szemelyesek, szoval 12 fore rendeltunk kajat... Valahogy semelyikunknek sem izlett annyira a dolog, bar azert eleg sokat ettunk es nem volt veszes. Es az egesz ebed 3 fore kb $30-ba kerult... A kaja az olcso volt amugy minden kb. ugyan annyi mint otthon. Ja es van TESCO :) A lenyeg hogy baromira vicces volt ugy enni hogy kozben mindenki rajtunk rohog, hogy mit csinal ez a par hulye europai:) Na mind1. Sajna baromi hideg van, kb 10 fok, raadasul ugy megfaztam, hogy alig kapok levegot, faj a torkom es ugy erzem magam mint aki tulelte egy haz romjai alatt ezt az egesz foldrenges, utana a tsunamit, es mindezek utan alaposan megvertek, es ennek a tetejere meg dolgoznia is kell. Valahogy csak kilaballok majd belole...

Na egyenlore ennyi, legyetek jok!

A bejegyzés trackback címe:

https://fepe.blog.hu/api/trackback/id/tr732737661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rozsger 2011.03.14. 11:41:17

Szia Petikém!
Örülök, hogy jól vagytok, de azért a náthából is igyekezz kigyógyulni. Mostmár talán kevesebb izgalom vár rátok. Sok szép hely vár még rád.Megnéztem a net-en Xingjiangot, állítólag a természeti adottságai nagyon szépek. Ez egy autonóm terület Kinán belül Ujgurok lakják.Jelentős a túrista forgalom az egészen rendkívüli helyek miatt. Na, puszi, legyél jó és vigyázz magadra. Anyu, Apu
süti beállítások módosítása