Jo reggelt Vietnam!!!

2011.03.22. 04:47

 

Sziasztok!

Honkongban a masodik nap elmentek ugye egy csomoan koztuk a Rekuci is :( Atkerultem a masik gyerekhez a Santoshoz, mind a ket ultetesben van 2-2 asztala ami uj, hat az elso nap megtanitottuk nekik hogy idoben jojjenek meg szepen egyen mert kulonben... Eppen ezen oknal fogva tegnap a 2 ultetes kozt volt egy 40 percunk pihenni a masodikkal pedig 10 orakor vegeztunk. Pedig 16-15 vendegunk volt... A Rekaval is mindig tok jol vegeztunk csak sokkal tobb emberunk volt, tobb kaja, nehezebb talcak, tobb rohangalas... Na tegnap kikotottunk Vietnamban, ki is mentem delutan, a varos nevet nem akarom leirni mert csak azt tudom, hogy mondjak es nemtudom most pontosan kibetuzni es nem akarok megtobb helyesirasi hibat elkovetni mert van olyan foldrajz-marketing tanarno aki egybol leoltana... :) Vettem egy borondot kint mert baromi olcso volt a reginek meg szetment a zip-zarja. Kajaltam egy csomot, vasarolgattam nezelodtem. Ez is gyonyoru hely...:) Hetagra sutott a nap, le is egtem megint egy kicsit. Minden $1, minden... Apro hutomagnesek, vietnami sapka, kulcstarto, varosnezo kor a riksaval, minden:) Erdekes hely:) Naszoval egy paran meg ottmaradtak Honkongban 1-2 napra, hogy elvezzek a szabadsaguk kezdetet egy kicsit maskepp. Remelem mindenki hazaerkezett idoben, elvezzetek az otthon toltott idot, pihenjetek sokat!

Udv!

A bejegyzés trackback címe:

https://fepe.blog.hu/api/trackback/id/tr952761114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mmmelinda 2011.03.22. 10:46:08

nah de ilyen laza vacsikat!!! :) :) :)
süti beállítások módosítása