Kanari Cruise!

2011.11.09. 16:09

 

Sziasztok!

 

Koszi a kerdest jajnezmarfoglalt :) Mar epp itt volt az ideje, hogy belinkeljem a regi blogomat:

http://feranczpeter.blogspot.com/2010_05_01_archive.html Ez az oldal aljan megtalalod az elso par bejegyzesem, hogy kerultem ki, elso par nap, aztan januar korul a masodik szerzodesemrol olvashatsz, es itt csatlakozik be az uj blogom. Orulok, hogy egyre tobben olvassatok a Blogomat. Tudom, tudom mindig ezt mondom, de megprobalok tobbet irni a jovoben :). Szoval holnap befejezzuk ezt a Kanari-szigeteki cruist. Voltam kint Tenereife-ben, megmondom oszinten, nem volt szamomra olyan nagy szam, de semelyik masik port sem. Taln az volt a baj, hogy nem volt olyan igazan joido, hanem kicsit esore hajlo borongos ido volt. Viszont az utolso port Vigo (asszem ez a neve a varosnak) volt Portugaliaban. Egy gyonyoru varos a tengerparton, a domboldalon. Igazi Spanyol, Olasz jellegu varos, kis utcak fel a dombra, le a dombrol, zsufolt utcak. Majd toltok fel egy par kepet ha tudok, jol ereztem magam ott, pedig esett az eso, meg csak 1,5 oram volt. Igazabol, nem csinaltam semmit, csak ettem egy tengeri herkentyus rizseshust, ittam egy pohar bort, meg egy KV-t. A maradek idomet, meg csaszkalassal toltottem. Holnap 10.-en sokan mennek haza, vannak akiket sajnalok, vannak akiket nem annyira. 24.-en kezdodik a Drydock, amikor kb 10 napra kikotunk Hamburgban, es ott majd rendberakjak egy kicsit a hajot. Szerencsere akkor megtobben elhuznak. Mostanaban egy kicsit embergyulolo hangulatom van, eszrevettetek? :) Ez amugy sztem normalis mar 2 honapja ugyan azokkal az arcokkal vagyok osszezarva, minden reggel ugyan azok a kerdesek... (Mi van veled?Semmi?, Hogyvagy?Jol?)... Vegre egy kicsit frissul a brigad. Aztan drydock utan vegre visszajon Andika, Reni, meg egy csomo jo barat. Aztan raadasul Hamburgban, ha minden osszejon akkor talalkozom a szuleimmel is. Megint kijonnek meglatogatni, ha minden osszejon. Alig varom mar...

 

Na mara ennyi lenne.

 

Udv!

A bejegyzés trackback címe:

https://fepe.blog.hu/api/trackback/id/tr923366127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása