Sziasztok!

 

Sajnalom hogy nem irtam mostanaban, de ez a drydock elvitte az idomet rendesen...Imadtam. Napi 6-7 orat dolgoztunk csak, estenkent kijartunk forraltborozni Hamburgba. A szuleim kijottek meglatogatni, 2 napot, meg egy felet eggyutt toltottunk. Bejartuk fel hamburgot, akkora karacsonyi vasar volt, hogy en meg ekkorat nem lattam, egyik setaloutcabol nyilt a masik, es kilometereken keresztul kulonbozo arusok arultak a sajat kis kezzel keszult alkotasaikat, vagy eppen kolbaszarus a frissen sult kolbaszt. Kb minden sarkon megalltunk "kolbaszolni", meg forraltborozni. Visszasirom azt az idot... Aztan elindultunk Hamburgbol Southamptonba, kesve... Eleg nehezen allitottuk vissza a hajot a rendes menetbe. A lenyeg, hogy a mi reszunk keszen van. Ezen felul tegnap megint riadoztattak mindenkit, mert megint kigyulladt valami gazturbina, dehat most sem egett le ez a szar...Nade a lenyeg, amitol most olyan boldog vagyok, hogy csak na, az az hogy attettek a legjobb etterembe a hajon a Queen's Grill-be. Kicsit be vagyok sz..va, de menni fog. 2 tok jo pincerrel dolgozom, szoval nem lesz gond. Orulok hogy kikerultem a britkobol, mert most nemtudom, hogy fogjak megcsinalni az elso estet ez a drydock utan. Minden szerencsetlennek megadtak a pincer poziciot, mert senki nem jott vissza, es a fele etterem vadi uj Juniorokkal van tele... a lenyeg, hogy en biztonsagban vagyok most:)

A bejegyzés trackback címe:

https://fepe.blog.hu/api/trackback/id/tr343452943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása