Hotel Manager's table!

2011.10.12. 12:45

Sziasztok!

Vegre van jo hirem is! Tegnap beszeltem az egyik fonokkel (Hajosoknak: Gregoz :) ) es mondta, hogy megunta, hogy a Santoshal minden Cruise-on irunk egy kervenyt fejenken, hogy tegyenek minket ossze. Ugyhogy kovetkezo cruise-tol osszetesz minket. Viszont nehez stationt kell kapjunk, ami a Hotel Manager asztala lesz... Az a baj ezzel, hogy a Santosh baromira nem akarja, hogy odamenjunk, mert ott szep szervizt kell csinalni. Nem taknyolhatunk ossze mindent mint mashol... Na meglatjuk mi lesz. Orulok mert vegre kicsit talan szem elott leszunk, meg vegre nem ezzel a szerencsetlen Rosslynnal dolgozom majd. Jo szar nagy nehez station, de csak megoldjuk majd... Remelem :) Kicsit tartok tole azert... Igy is mindennap 11 oranal kevesebbet nem dolgozom kevesebbet, hat ha meg ott leszek majd, akkor lesz az 13 is. Jo moka lesz... Ereztem valamit a levegoben, hogy valami valtozas lesz, nemtudom megmondani, hogy pontosan mit ereztem, de ereztem, es meg mindig megvan a dolog. Nemtudtam mi lesz, hogy "maganeletben", vagy munkaban lesz valtozas. Kicsit mindketto bejott. Bar szerintem nem forrt ki meg ez a dolog. Meglatjuk.

Majd ha elkeztem az uj Stationt, leirok mindent reszletesen,hogy mi-hogy mukodik a Hotel Manager asztalanal....

Puszi

A bejegyzés trackback címe:

https://fepe.blog.hu/api/trackback/id/tr553297195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása