Karacsony, valami olyasmi.

2011.12.28. 05:22

Sziasztok!

 

Tudom, tudom. Jo reg nem irtam mar. Az az igazsag, hogy ez a blog nekem mindig egy ilyen kis "lelki szemeteslada" volt. Mindig ide dobtam minden problemat es ez atalakult egy onfejleszo mechanizmussa ami segitett. De mivelhogy mostanaban lefoglal a munka, valtozott egy csomo minden es igazabol tok jol megvagyok, mondhatjuk majdnemboldog vagyok, ezert kevesebbet irogatok.

 

Naszoval ez a cruise egesz jo, sot baromi szerencses vagyok. Igazabol mindenkinek tok szar, mindenki mondta, hogy karacsonykor meghalni sem lesz idonk, olyan sok munka lesz. Nekem van. Baromira elfaradok minden nap. Maskepp mint eddig, fizikailag nem vagyok faradt, csak eszmeileg. Annyira atvaltozott a kiszolgalas, a gyorsasag helyett a figyelmessegre, hogy azt a kicsi agyam ami van teljesen leszivja. De igazabol ezzel nincs is semmi baj, hiszen errol szol a dolog.

 

Karacsony: Hat semmi extra nem tortent karacsonykor... Volt persze crew nak nagy kajalos buli, amit en persze magasrol leszartam, mert font a grillben bevacsoraztam... Karacsonyi hangulat egyaltalan nincs. Persze fel van diszitve minden, meg a plafonrol is log a karacsonyfa de nem erezzuk at. 25.-en kimehettem Grenadaba, majdnem 7 orat kint voltam. Leginkabb a starndon. Tudom kicsit szarul angzik, de a world cruise-on furodtem utoljara sos vizben Egyiptomban :) (Deszar) Szoval vagytam mar ra nagyon, es teljesen kielveztem. Persze jo rossz volt visszajonni estere a hajora es ujra dolgozni. Jol leegtem, de Tibi az egyenesen porra egett. Ugy mozog mint egy robot. Konkretan meg sem bir mozdulni. Kajaltunk egy helyen, a tengerpart mellett, elegge furcsa volt, 40 fok, tengerpar, karacsonyfa es a hangszorobol Jingle bells szol. Nem valami laza jamaikai reggie nem jingel bells. Huhh hat furcsa egy karacsony az biztos... Hianyzik a csaladom, meg az igazi karacsony. De probalok arra gondolni, hogy pontosan ezert talan a legkozelebbi karacsony meg meghittebb lesz. Probalom lefoglani magam olvasassal, meg minden massal. Apropo olvasas, olvasom a bibliat. Ezt csak ugy zarojelben megjegyzem. Anyukameknak mondtam hogy hozzanak egyet majd Hamburgba amikor talalkozunk es voltak olyan aranyosak, hogy hoztak. Ja es 24.-en voltam ejfeli misen, pont odaertem. Nemtudom otthon milyen, de amennyit hallottam rola nem ilyen. Eleg elcsepelt volt, de ottvoltam eletemben eloszor. Gondoltam megemlekezek, mirol is szol ez az unnep. Kicsit most ilyen megvaltozoban vagyok, ugy erzem...

 

Na legyetek jok!

A bejegyzés trackback címe:

https://fepe.blog.hu/api/trackback/id/tr613500742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása