Canadai Cruise!

2011.10.03. 05:19

Sziasztok!

Na New York ota nem irtam asszem! Kimentem egy kicsit. Elmentunk a Buffalo Wings nevu helyre es csipos csirkeszarnyat es hamburgert ettunk sorrel :) A csipos csirkeszar olyan csipos volt amennyire egy csipos csikeszarny csipos lehet. Brutalis volt... Volt hozza egy jo kis szosz amitol megcsiposebb lett. Aztan voltunk New Portban, meg bostonban de sehol nem tudtam kimenni. Bar Harbourban voltam kint ebedeltem egy baromi nagy homart. Halifaxben is voltunk megint. Egyik nap este szoltak hogy reggelig koltozzek fel egy vendegkabinba mert reggel 8-tol este 6-ig tisztitjak a szobat. Mindent kitisztitanak a-z-ig. Mindent becuccoltam a szekrenybe, frankon lezartam, mennek fel a vendegkabinba es nem mukodott a kartya a zarhoz. Akkor nagynehezen felhivtam azt akit kelett, az meg nem ert ra es azt mondta hogy aludjak a szobamban majd reggel mar mukodni fog. Na hat akkor visszamentem a szobaba ott meg nem volt viz kb. hajnal 3 ig. Akkor megfurodtem aztan aludtam 2 orat kb. Na hat az ilyenek miatt elegge valtozo a hangulatom. Holnap Quebeck-ben egy Canadai kisvarosban otteszakazunk, ami amugy nem is igazi Canada, hanem a Franciacanada Mindenki franciaul beszel es minden francia, franciaagy, franciadrazse, franciakulcs, minden. Kimegyunk este egy kicsit aztan majd beszamolok rola.

Na udv!

A bejegyzés trackback címe:

https://fepe.blog.hu/api/trackback/id/tr983273441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása