Salvador, Brazilia!

2011.01.24. 14:18

 

Sziasztok!

Tegnap Salvadorban voltunk, Braziliaban. Huhh nagyon kiraly hely. Mielott kimentunk, mindenki monta, hogy majdnem kiraboltak oket, meg hogy ez egy koszos putri. AZ! DE! Megfogadtam az egyik fonokom tanacsat, miszerint, ha jol akarod magad erezni mindegy, hogy hol vagy! Es ez igy igaz. Ez a Salvador egy regi Portugal varoska egy hegyoldalon. Regi lepusztult hely, de a regi epuletek nagyon szep. Gyunyoruen sutott a nap, baromi meleg volt! Felmentunk a hegyre es gyonyoru kilatas fogadott minket. Ittunk helyi kulonlegesseget. Egy zold kokusznak lecsaptak a tetejet es tettek bele egy szivoszalat, es azt ittuk. ERTITEK? Friss kokuszlevet! Nagyon kiraly! Nagyon jo volt! Kb 3 orat toltottem kint. Este aludtam egy jo nagyot es ma total felfrissultem :) A vendegeim este azt kerdezgettek, hogy mit fogyasztottam kint hogy ilyen jo a kedvem :D Telneg egesz este vigyorogtam :) Nagyon jol ereztem magam. Holnap pedig kikotunk Rioban! Remelem ott is ki tudok majd menni. Na nagyjabol ennyi lenne a dolog! Koszonom hogy ennyien olvastok ismet, rengeteg levelet kapok, de itt is lehet am kommentelgetni nyugodtan:)

Na puszi!

A bejegyzés trackback címe:

https://fepe.blog.hu/api/trackback/id/tr102609774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trudi anyu 2011.01.24. 18:42:44

Szia!
Igen! Én is ezt mondtam neked, hogy az élet szép oldalát kell nézni, és máris jobban fogod magad érezni.
Itthon semmi újság. Ismételt kérdés. Fénykép?
Puszi Anyu
süti beállítások módosítása