Irany Dubai!

2011.04.02. 19:54

Sziasztok!

Na holnap Dubai! Kis is tudok menni, igaz megint egesz sok penzbe fog kerulni de asszem nemerdekel. :) Most kiszallt minden vendegem, holnaptol jonnek az Angolok, hat vege a konnyu eletnek... Raadasul megint csalodnom kellett az emberekben. Ittvoltak ezek a parasztok mar joideje, es egy kanyi penzt nem hagytak. Pedig jol jott volna, mert minden penzem elkoltottem mar, de 5,-en kapok egy kis fizut, aztan egyenesbe jovok, remelem:)

Ugye kikotottunk 3 napja Indiaban, Cocheen- ben/ban (mittomen). Na aznap Reggeli-offot kaptam szoval dolgoztam ebed-teaselutan-vacsora. Deltol vegig estig. Kb 11-12 orat aludtam aznap. Huhh. Kiraly volt. Ebeden, teatime-on nem kellett szarra hajtsam magam szoval tok jo volt. Azota minden nap egybol aludni megyek munka utan es ha van egy kis szunetem, mindig alszom. Nagyonjo! Olvasgatok, tevezgetek asztan elaszom. Mar szinte minden nap ora nelkul kelek fel, nem is gond egyaltalan kikelni az agybol... Igazabol azert is csinalom ezt mert baromira maganyos vagyok. Hianyoznak a tobbiek. Na de ezt hadjuk most. Ezt ugy hivom hogy 3. honap komplexus. Ezen mindenki atesik, ez a fordulopont, ki igy ki ugy viseli. Nem veletlen,hogy regen csak 4 honapos volt egy szerzodes... Kemeny vagyok, mint a kad szele nem lesz semmi gaz:) Remelem:) Mind1.

Kivancsi vagyok, Dubaira. Singapur is lenyugozo volt, de hogy mi var itt meg ram. Huhh. Na majd meglatom holnap.

Na udv mindenki!

A bejegyzés trackback címe:

https://fepe.blog.hu/api/trackback/id/tr912794398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása