Egyiptom

2011.04.11. 23:48

Sziasztok!

Egy par napja kikotottunk Egyiptomban, Sharm El Sheikh-ben. Szerencsere offos voltam ugyhogy kimentem reggel 10 tol delutan 3 ig a tengerparton dolgottem :) Nagyon jo volt. Buvarkodtam is. Azt mondjak hogy ez az egyik legjobb hely buvarkodasra. Ezt en is csak megerositeni tudom. Csak ott ahol voltunk egy kis obolben a parttol kb 5 meterre gyonyoru kb 30-40 centis 1000 szinu halak uszkaltak. Amikor bejebbmentem buvarkodni hat oyy meg meg szebb volt... Nagyon jopl ereztem magam. Lebarnultam ugy mint meg eletemben soha... Szoval tok jo volt minden. Igazabol semmi mas latnivalo nem volt ott a kornyeken. Sivatag meg sziklak. Baromira kihalt egy hely ez az Egyiptom... Tenyleg semmi mas nem volt ott... Aztan atkeltunk a Szuezi-csatornan. Nagy elmeny volt az is. Igaz azert mostanaban eleg veszelyes helyeken jartunk. Minden este a vendegeknek, meg nekunk is az etteremben be kellett huzni a fuggonyoket, hogy minnel kevesebb fenyt engedjunk ki. Par nap mulva megerkezunk Chivitavecciaba, Roma melle. Ugyhogy mar ittvagyok a kozelben :) Egyre juzosabb a melo. Minden nap tobben es tobben vannak, tele van a hajo Angolokkal Dubai ota es ezek meg egyfolytaban esznek. Ez van... Vege a konnyu eletnek kezdodik a Transatlantic.

Na legyetek jok!

A bejegyzés trackback címe:

https://fepe.blog.hu/api/trackback/id/tr692819030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása